Svůj požadavek nám prosím napište na náš mail: gabriela@podcastprodeti.cz .
Jakmile obdržíme peníze na náš bankovní účet, chystáme objednávku.
Po výběru bankovním převodem/QR platba Vám s potvrzením objednávky přijde mailem QR kód a údaje k zaplacení zboží.
Jakmile peníze dorazí na náš účet, dáme vám vědět a připravíme objednávku.
Platba kartou přes portál GoPay.
Vyberte si nejbližší místo Zásilkovny!
Sledujte, kde se váš balíček právě nachází.
Zásilku obdržíte do 2 až 3 pracovních dnů od zaplacení objednávky (dodací doba se může měnit v závislosti vytížení).
Balíček na vás počká 7 dní, kromě Z-Boxu, kde je balíček uschován po dobu 3 dní.
Při převzetí nepotřebujete doklad totožnosti. Stačí se prokázat heslem, které obdržíte v SMS.
Svůj požadavek nám prosím napište na náš mail: gabriela@podcastprodeti.cz .
K vrácení či reklamaci zboží využijte níže uvedený formulář.
Zboží zašlete na :
Gabriela Procházková
Nová 1092/13
664 34
Kuřim
vlastním způsobem. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu nebo číslo objednávky, telefonní číslo nebo e-mail, abychom vás mohli kontaktovat. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.
Chci vrátit peníze
V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Částku pošleme do 30 dnů od uznání reklamace.
Chci vyměnit zboží
Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část. Pokud zboží zašlete na adresu e-shopu, bude Vám zaslán elektronický voucher v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít při tvorbě nové e-shopové objednávky vložením přímo v košíku.
Jak postupovat při vrácení
Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit tímto způsobem.
Poštou nebo přepravní společností
K vrácení či reklamaci zboží využijte výše uvedený formulář.
Zboží zašlete na
Gabriela Procházková
Nová 1092/13
664 34
Kuřim
vlastním způsobem. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, popis vady, kopie daňového dokladu nebo číslo objednávky, telefonní číslo nebo e-mail, abychom vás mohli kontaktovat. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.